Πολλοί ιδιοκτήτες Forester και Impreza που αγόρασαν το αγαπημένο τους Subaru πριν 3-4 χρόνια, βρεθήκαν ξαφνικά από αρχές του 2010 σε δύσκολη θέση για του παρακάτω λόγους:

1. Η οδήγηση του αυτοκίνητου τους έχει γίνει πλέον ασύμφορη λόγω του μεγάλου κόστους βενζίνης.
2. Είναι σχεδόν αδύνατον να πουλήσουν το αυτοκίνητο τους ώστε να αγοράσουν μικρότερου κυβισμού.
3. Και αν καταφέρουν να το πουλήσουν θα πουληθεί σε πολύ χαμηλή τιμή.
4. Για να πάρουν ένα καινούριο Diesel αντίστοιχης ιπποδύναμης και μεγέθους πρέπει να δαπανηθούν τουλάχιστον +20.000 Euros extra.

 Τα καλά νέα είναι ότι όσοι από αυτούς αγαπούν ακόμη το Subaru τους, μπορούν με ένα σύστημα υγραεριοκίνησης (LPG) να μειώσουν τα έξοδα κίνησης τους άμεσα κατά 40-50%.
Η Inctek κατάλαβε από πολύ νωρίς την ανάγκη χρησιμοποίησης ενός εναλλακτικού καύσιμου στα Subaru και δίχως καθυστερήσεις από τον Απρίλιο του 2010 ξεκίνησε ένα μεγάλο και δύσκολο project να μετατρέψει σε διπλό καύσιμο το εταιρικό της Forester 2.5XT, 2006ΜΥ. Ένα αυτοκίνητο δυνατό (264 ίππους) , μεγάλου κυβισμού, με μεγάλες απαιτήσεις καυσίμου αλλά και ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Έπειτα από επίμονες δοκιμές και ρυθμίσεις το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό! Όλες οι λειτουργίες του αυτοκίνητου παρέμειναν ακριβώς οι ίδιες, το Forester μπορούσε να χρησιμοποιήσει LPG και βενζίνη οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, ενώ ταυτόχρονα η μείωση του κόστους σε καύσιμο έφτασε το 56%.
Αυτό που ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακό ήταν η τελική απόδοση του αυτοκίνητου. Ο 2,5lt boxer κινητήρας του Forester με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και παρεμβάσεις της Inctek απέδωσε 13 ίππους περισσότερο (277bhp/5.000Rpm) απ’ότι με τη βενζίνη, εκμεταλλευόμενος της πολύ καλή ποιότητα του LPG που αγγίζει τα 105 οκτάνια.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
  

Έκτοτε έχουν μετατραπεί σε υγραεριοκίνητα, πολλά Forester και Impreza, με Ατμοσφαιρικούς και Turbo Κινητήρες από το 1998 και έπειτα. Τα πλεονεκτήματα τους είναι πολλά:

1. Γρήγορη και άμεση απόσβεση του κόστους μετατροπής κυρίως για οχήματα μεγάλου κυβισμού που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα ημερησίως εντός ή εκτός πόλης.
2. Προσιτό κόστος μετατροπής και μείωση καθημερινού κόστους μετακίνησης 40-50%
3. Μεγαλύτερη Αυτονομία λόγω δυνατότητας επιλογής καυσίμου (εναλλαγή χρήσης βενζίνης - υγραερίου).
4. Μειωμένη ρύπανση του περιβάλλοντος σε σύγκριση με τη βενζίνη, κυρίως όσο αναφορά στις εκπομπές του CO2 σύμφωνα με τις οποίες θα καθορίζονται στο μέλλον τα τέλη των αυτοκίνητων.
5. Αισθητά μειωμένη φθορά του κινητήρα.
6. Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του καταλύτη.
7. Ασφάλεια (100% συγκριτικά με το ντεπόζιτο της βενζίνης), οικονομία και μέγιστη απόδοση.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, αλλά και για να δοκιμάσετε το test drive μας Subaru Forester 2.5XT.


Subaru Forester 2009 N/A
Subaru Impreza 2008 1.5R
Subaru Outback 2007 3.0R
Subaru Forester 2006 2.5XT Turbo
Subaru Forester 2.0XT 2003MY
Subaru Forester 2000 N/A 2006MY
Copyright (c) 2009-10 Inctek All Rights Reserved.