πακετα βελτιωσης για τα STi MY2001-2005

Η Inctek εξελίσσει και διαθέτει τα παρακάτω πακέτα βελτίωσης για τα 2,0lt Impreza STi χρονολογίας 2001-2005

Πακέτο-STek1 Πακέτο-STek2 Πακέτο-STek3 Διαθέσιμα προϊόντα για STi MY2001-2005
Το πρώτο στάδιο βελτίωσης της Inctek για τα STi, αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα στους 310 ίππους (από 265) και την ροπή στα 40 Kgm (από 35 @ 4000 RPM).

Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου πακέτου είναι η τρομερή γραμμικότητα του κινητήρα, αφού από τις 4000 RPM μέχρι τον κόφτη, το STi επιταχύνει με τον ίδιο καταιγιστικό ρυθμό.

Οι ασφαλιστικές δικλείδες του BOXER σας παραμένουν αμετάβλητες ενώ ο θόρυβος παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα με ελαφρώς πιο μπάσο ήχο στις χαμηλές στροφές.

Το πακέτο περιλαμβάνει:
• Ελεύθερο φίλτρο αέρα Sprint Filter
• Κεντρικό ανοξείδωτο κομμάτι εξάτμισης (& αντικατάσταση τελευταίου καταλύτη με ανοξείδωτο κομμάτι εξάτμισης - προαιρετικά)
• Επαναπρογραμματισμό εργοστασιακού εγκέφαλου (ECUTEK)

Αρχείο δυναμομέτρησης

Ο εν λόγω προγραμματισμός σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 2 προγραμμάτων κατά την οδήγηση (ένα επίδοσης που περιγράψαμε παραπάνω και ένα πχ για οδήγηση στην πόλη).

Για το STi συγκεκριμένα παρέχεται και η δυνατότητα χρήσης Launch Control.

Προσοχή! Οι εκπομπές ρύπων παραμένουν σε κανονικά επίπεδα.

* Το πακέτο συνοδεύεται από το ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ECUTEK και ένα χρόνο εγγύηση *

Το δεύτερο στάδιο βελτίωσης της Inctek για τα STi αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα στους 340 ίππους (από 265) στις 6100RPM και τη ροπή στα 44 Kgm στις 3800 RPM.

Η τρομερή δύναμη του κινητήρα βγαίνει στο δρόμο γραμμικά, δίχως κομπιάσματα ενώ χάρη στην 76 mm εξάτμιση και τον επιμελημένο επαναπρογραμματισμό το full boost επιτυγχάνεται πλέον από τις 3200 RPM (4000 RPM στο standard STi), με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο.

Οι ασφαλιστικές δικλείδες του BOXER σας παραμένουν αμετάβλητες ενώ το ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης αποκαλύπτει το μπάσο γουργουρητό του boxer κινητήρα.

Το πακέτο περιλαμβάνει:
• Ελεύθερο φίλτρο αέρα Sprint Filter
• Full 76mm ανοιξείδωτη εξάτμιση de cat ή με αγωνιστικό καταλύτη
• Walbro αντλία βενζίνης 255lt/h
• Επαναπρογραμματισμό εργοστασιακού εγκέφαλου (ECUTEK)

Αρχείο δυναμομέτρησης

Ο εν λόγω προγραμματισμός σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 2 προγραμμάτων κατά την οδήγηση (ένα επίδοσης που περιγράψαμε παραπάνω και ένα πχ για οδήγηση στην πόλη).

Για το STi συγκεκριμένα παρέχεται και η δυνατότητα χρήσης Launch Control.

Προσοχή! Οι εκπομπές ρύπων παραμένουν σε κανονικά επίπεδα.

* Το πακέτο συνοδεύεται από το ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ECUTEK και ένα χρόνο εγγύηση *

Το S3 είναι το τελευταίο και πιο δυναμικό πακέτο βελτίωσης για τα STi. Με αυτό το στάδιο η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 380 ίππους και η ροπή στα 45 Kgm.

Η οδηγησιμότητα του STi δεν θυσιάζεται αφού από τις χαμηλές ήδη στροφές η υβριδική τουρμπίνα ξυπνά και δεν δίνει την αίσθηση μεγάλου lag.

Οι ασφαλιστικές δικλείδες του BOXER σας παραμένουν αμετάβλητες ενώ το ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης αποκαλύπτει το μπάσο γουργουρητό του boxer κινητήρα.

Το πακέτο περιλαμβάνει:
• Υβριδικό turbo TD05
• Full 76mm ανοιξείδωτη εξάτμιση de cat ή με αγωνιστικό καταλύτη
• Walbro αντλία βενζίνης 255lt/h
• Μπεκ ψεκασμού 650cc
• Σύστημα εισαγωγής αέρα με φιλτροχοάνη της Injen
• Μπουζί κατά 1 βαθμό ψυχρότερα
• Επαναπρογραμματισμό εργοστασιακού εγκέφαλου (ECUTEK)

Ο εν λόγω προγραμματισμός σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 2 προγραμμάτων κατά την οδήγηση (ένα επίδοσης που περιγράψαμε παραπάνω και ένα πχ για οδήγηση στην πόλη).

Για το STi συγκεκριμένα παρέχεται και η δυνατότητα χρήσης Launch Control.

Προσοχή! Οι εκπομπές ρύπων παραμένουν σε κανονικά επίπεδα.

* Το πακέτο συνοδεύεται από το ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ECUTEK και ένα χρόνο εγγύηση *

Copyright (c) 2009-10 Inctek All Rights Reserved.